Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4 – Bc. Dominik PACLT
Bc. Dominik PACLT
Diplomová práce
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Verification of educational materials for teaching computational thinking in the Unreal Engine 4 environment
Anotace:
V rámci mého bakalářského studia byla vytvořena sada pro výuku programování ve vývojářském prostředí Unreal Engine 4. Hlavním cílem této práce je ověřit, zda je práce pro výuku programování vhodná, či nikoliv. Teoretická část se zabývá základním popisem prostředí Unreal Engine 4. Dále se věnuje popisu termínu "informatické myšlení" a jeho složek. Následně je rozebírán princip Akčního výzkumu, skrze …víceAbstract:
As part of my bachelor's degree, a set for teaching programming in the Unreal Engine 4 development environment was created. The main goal of this work is to verify whether the work is suitable for teaching programming or not. The theoretical part deals with the basic description of the Unreal Engine 4. It also deals with the description of the term "computer thinking" and its components. Subsequently …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PACLT, Dominik. \textit{Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/yv2trv/.
Jak správně citovat práci
PACLT, Dominik. Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Fyn-Inn
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Analýza po částech spojených užitkových funkcí v reálném herním prostředí
Stanislav Kubiš -
Aplikace objektového přístupu v programování MMORPG serveru, vývoj herního prostředí
Jan Tyle -
Implementace rozhodujících algoritmů a 2D mapy pro herní strategii v prostředí Unity
František Humpa -
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva
Název
Vložil
Vloženo
Práva