Bc. Jakub Kopáč

Bakalářská práce

Pragmaticko-sociální aspekty marketingové komunikace v hotelnictví

Pragmatic and social aspects of marketing communication in hospitality industry
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o marketingu a marketingové komunikaci s potencionálními hotelovými zákazníky. Je zde na konkrétním příkladu hotelu Clara Futura rozebráno, jak v propagaci hotel diferencuje při propagaci mezi jednotlivými zákaznickými skupinami. Pomocí komparace vlastní analýzy s dotazníkovým šetřením je také poukázáno na míru reakce pozorovatelů na odlišné přístupy. Na základě této …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing and marketing communication with potential hotel customers. The specific example of the Clara Futura hotel provides information on how the hotel differentiates in promotion between individual customer groups. By comparing the author's analysis with the questionnaire survey, the degree of observers' reaction to different approaches is also pointed out. Based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/ay9i7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Romana Kratochvílová
  • Oponent: Mgr. Jiří Holub, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví