Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People – Karolina Staniczková
Karolina Staniczková
Bakalářská práce
Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People
The Role of Social Networks in the Communication of the Rock for People Music Festival
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou stylu textové i vizuální formy komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram hudebního festivalu Rock for People a jejím následným srovnáním s komunikací dvou konkurenčních hudebních festivalů Colours of Ostrava a Metronome Prague. První část práce je věnována teoretickému seznámení s pojmy, které jsou spojeny s tématem festivalu, sociálních sítí, publikem a konkurenčním …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of the style of textual and visual forms of communication on the social networks Facebook and Instagram of the Rock for People music festival and its subsequent comparison with the communication of two competing music festivals Colours of Ostrava and Metronome Prague. The first part of the thesis is devoted to the theoretical introduction to the concepts associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STANICZKOVÁ, Karolina. \textit{Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/yvcqdw/.
Jak správně citovat práci
Staniczková, Karolina. Role sociálních sítí v komunikaci hudebního festivalu Rock for People. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza ekonomických dopadů eventu Colours of Ostrava na rozvoj cestovního ruchu v regionu
Veronika Vlčková -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Hodnotící adjektiva v propagačních textech na webových stránkách Colours of Ostrava
Martin TROPEK -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová