Prieskum zmien nákupného chovania firemných zákazníkov – Bc. Jan Jelínek
Bc. Jan Jelínek
Master's thesis
Prieskum zmien nákupného chovania firemných zákazníkov
Survey changes shopping of behavior corporate custumers
Abstract:
Marketing je definován jako řídící proces, který má za úlohu v časovém předstihu určit požadavky jednotlivých zákazníku při dosažení co nejvyššího zisku společnosti. Cílem organizace je vytvořit, získat a udržet si zákazníka. Aby organizace mohla vytvořit, získat a udržet si zákazníka, musí vyrobit, vytvořit a dodat zboží a služby, které chtějí, oceňují, a to za podmínek atraktivních pro zákazníky …moreAbstract:
Marketig is defined as the managment process, wich has the task to determine in the requirements of each customerin order to maximize profit.The organization is to create, acquire and retain customers. For an organization to create, acquire and retain customers, to produce, create and deliver goods and services they want, appreciate, under the conditions attractive to customers. The organization must …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/sr18b/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: doc. RSDr. Vojtěch Malátek, CSc.
- Reader: Ing. Stanislava Labancová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELÍNEK, Jan. \textit{Prieskum zmien nákupného chovania firemných zákazníkov}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2011. Available from: https://theses.cz/id/yvd39n/. [citováno 2024-04-23]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík