Politický marketing a komunální volby na Mostecku – Bc. Michaela Chaloupková
Bc. Michaela Chaloupková
Master's thesis
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
Political marketing and local elections in Most
Abstract:
Jako téma své diplomové práce jsem zvolila Politický marketing a komunální volby na Mostecku. Popisuji zde politický marketing a srovnávám ho s tím klasickým. Dále se věnuji politickému trhu, jeho struktuře a segmentaci. Zabývám se problematikou politických kampaní, především jejich vývoje. Popisuji, co je to permanentní a negativní kampaň. Dále představuji základní typy politických stran a základní …moreAbstract:
I chose Political marketing and local elections in Most as a topic of my master thesis. I describe political marketing and I compare it with the traditional one. Then I focus on a political market, its structure and segmentation. I talk about political campaigns, especially about its evolution. I describe permanent and negative campaigns. I present main types of political parties and main models of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ec4bj/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra