Cenová podpora prodeje v maloobchodě – Bc. Kateřina Vejvodová
Bc. Kateřina Vejvodová
Bakalářská práce
Cenová podpora prodeje v maloobchodě
Retail price promotion
Anotace:
Tato práce se v prvních dvou kapitolách věnuje problematice cenové podpory prodeje. Je zde popsán význam a moţnosti vyuţití podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na cenovou podporu prodeje v maloobchodě. Rovněţ jsou v této práci popsány dopady cenové podpory prodeje na dodavatelské vztahy mezi maloobchodníky a na tvorbu cenové strategie v maloobchodě. Třetí kapitola se …víceAbstract:
The early two chapters of this work are aimed on problems of price fixing department support sales and described the meaning and possibilities of sale support like tools of marketing communication with a view to price support sales in retail. In this work is also described the impact of price sale support on supply relationships between? and retail dealer and the impact of price production fixing department …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2010
- Vedoucí: Ing. Michal Paták, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vejvodová, Kateřina. Cenová podpora prodeje v maloobchodě. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje z účetního a daňového pohledu
Štěpánka Urbánková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Podpora prodeje pivovaru Kocour Varnsdorf, s. r. o.
Lenka Marie SLOVÁKOVÁ -
Podpora prodeje při zavedení novinky výroby na trh
Dominika Schmidtová -
Podpora prodeje a spotřebitelské soutěže
Martin Kasík -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace
Jan Čadil