Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o. – Bc. Ivo KOLÁŘ
Bc. Ivo KOLÁŘ
Diplomová práce
Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.
The Marketing Communication Project in the Waste Management Area as a Tool for building up the Proportion of the sorted out Components out of the Municipal Waste in Technické služby Zlín, s. r. o.
Anotace:
Projektové řešení marketingových komunikací ve společnosti Technické služby Zlín, s. r. o. si klade za cíl zvýšit podíl vytříděných složek komunálního odpadu. Snaží se využít stávajících komunikačních kanálů, které zdokonaluje a nastínit vytvoření nových komunikačních kanálů, které pozitivně ovlivní podíl vytříděných složek a zároveň co nejmíň zatíží rozpočet společnosti. Výsledky tohoto projektu budou …víceAbstract:
The goal of the project solution of marketing communication in Technické služby Zlín, s. r. o. is to increase the sorted out components out of the mu-nicipal waste. The project takes an advantage of the current communication channels, improves them and sets up the new communication channels. Those will positively influence the sorted out components. The project tasks the budget of the company as few …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1001
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLÁŘ, Ivo. \textit{Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/yvu2c0/.
Jak správně citovat práci
KOLÁŘ, Ivo. Projektové řešení marketingových komunikací v oblasti odpadového hospodářství jako nástroje zvyšování podílu vytříděných složek komunálního odpadu ve společnosti Technické služby Zlín, s.r.o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategie komunikace se zákazníky při zavádění nové multifunkční aplikace v odpadovém hospodářství na území ČR.
Igor Laštůvka -
Odpadové hospodářství na území hl. m. Prahy ve vztahu k aktuálnímu Plánu odpadového hospodářství
Lukáš Kofroň -
Odpadové hospodářství a nakládání s odpady ve městě Šluknov
Kristýna Šuláková -
Ekonomická analýza odpadového hospodářství města Pelhřimov
Ondřej Vítek -
Projekt zřízení kontejnerů na tříděný odpad ve Zlíně na tržišti "Pod Kaštany"
Martin DRÁBEK -
Jak správně třídit odpad?, průzkum povědomí obyvatel Zlínského kraje
Martin JURČA -
Posouzení efektivnosti třídění a následného sběru odpadů v lokalitě Zlína
Edvard Dvořáček -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová