Zjednodušená pravidla v převodních cenách se zaměřením na malé a střední podniky – Veronika Anděrová
Veronika Anděrová
Diplomová práce
Zjednodušená pravidla v převodních cenách se zaměřením na malé a střední podniky
Simplified transfer pricing rules focused on small and medium-sized enterprises
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá zjednodušenými pravidly v převodních cenách zaměřenými na malé a střední společnosti. Obsahuje průzkum a analýzu pravidel uplatňovaných ve světě v kontextu s podmínkami v České republice a doporučení úpravy zjednodušených pravidel pro Českou republiku. Bylo zjištěno, že sledované státy nejvíce využívají úlevy pro menší podniky v oblasti dokumentace, poté v oblasti předběžných …víceAbstract:
This diploma thesis deals with simplified transfer pricing rules for small and medium-sized enterprises. It contains a survey and an analysis of the rules applied in the world in context of conditions in the Czech Republic and recommendations for adjustment of simplified transfer pricing rules in the Czech Republic. It was found that the monitored countries mostly apply simplified measures for smaller …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2020
- Vedoucí: Libor Frýzek
- Oponent: Jana Tepperová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Finance a účetnictví / Zdanění a daňová politika
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria