Trendy v oblasti propagace a distribuce hudebních děl – Zdeněk Šťáva
Zdeněk Šťáva
Master's thesis
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudebních děl
Trends in promotion and distribution of musical works
Abstract:
Diplomová práce se věnuje analýze trendů v oblasti propagace a distribuce hudebních děl. V teoretické části se práce zabývá marketingovým mixem, chováním zákazníka, vymezením kreativního průmyslu a autorsko-právní ochranou. V praktické části je popsána historie a vývoj hudebního průmyslu a struktura hudebního vydavatelství, možnosti prezentace, propagace a distribuce hudebních nahrávek i hudebních …moreAbstract:
This thesis is devoted to an analysis of trends in promotion and distribution of musical works. The theoretical part of the thesis deals with the marketing mix, customer behavior, the definition of creative industries and copyright protection. The practical part describes the history and development of the music industry and the structure of music label, presentation opportunities, promotion and distribution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 11. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35092
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2013
- Supervisor: Václav Riedlbauch
- Reader: Jana Müllerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35092
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Distribuce a marketing regionálních potravin
Petra Novotná -
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
David Benda -
Role distribuce v marketingu muzeí
Ivana Havlíková -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
NOVÉ MOŽNOSTI DISTRIBUCE NÍZKOROZPOČTOVÝCH FILMŮ Z HLEDISKA PRODUCENTA V ČR
Tomáš Michálek -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Analýza propagace e-shopů úzkého segmentu zaměření
Michaela Budíková -
Projekt návrhu a realizace Mezinárodní konference marketingu a propagace v cestovním ruchu - AdCamp 2013
Kristýna Kaňoková