Bc. Ladislav RADIL

Diplomová práce

Management marketingu ve vzdělávání dospělých

Marketing Management in adult education
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou řízení marketingu v prostředí vzdělávání dospělých, marketingovými nástroji, analýzou vzdělávacích potřeb, tvorbou vzdělávacích programů, včetně přípravy jejich zpracování a zavádění na vzdělávací trh.
Abstract:
This work deals with marketing management in adult education, with marketing tools, training needs analysis, development of training programmes including their preparation and implementation in the education and training market.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2010
Identifikátor: 16873

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Šigut, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RADIL, Ladislav. Management marketingu ve vzdělávání dospělých. Brno, 2010. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 11. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika