Marek OBRŠLIK
Bachelor's thesis
Site specific
Site specific
Anotácia:
Mojí hlavní představou bylo vytvářet vtipné slogany schované za aforismy a těmi se snažit nabádat lidi k podvědomému podprahovému vnímání tak jako již pracují reklamy. Já se ale pokouším, reagovat na určité místo je to snaha o kladení důrazu na vžitou přítomnost, která je ovlivněna reklamou a já se ji snažím narušit svojí nekonvenčností, která je podána s určitým vtipem a v podstatě zažitými aforismy …viacAbstract:
Originally, my intention was to create my own advertising slogans. In the end, I decided to work conceptually with some already well-established aphorisms used in the ordinary language. I adapted all the aphorisms that I selected in such a way so that they suit a certain context. I mostly try to find a natural or humorous way of placing the aphorisms in a corresponding setting. These aphorisms have …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. akad. mal. Vladimír Merta
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBRŠLIK, Marek. Site specific. Plzeň, 2016. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / odbor:
Fine Arts / Multimedia Design, specialization Intermedia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.