Different organizational forms used when teaching speaking – Pavla Kalhousová
Pavla Kalhousová
Bakalářská práce
Different organizational forms used when teaching speaking
Abstract:
This bachelor thesis deals with different organizational forms used for English teaching speaking. In the theoretical part there are described different organizational forms with focus on the specification of particular organizational forms and their advantages and disadvantages. The focus is also on communicative competence and types of communicative activities in lessons of English language. The …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá různými organizačními formami používanými pro rozvoj řečové dovednosti mluvení ve výuce anglického jazyka. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé organizační formy ve vyučování. Pozornost je zaměřena na specifika jednotlivých organizačních forem a na jejich výhody a nevýhody. Rozebrána je tu také komunikativní kompetence a druhy komunikativních aktivit v hodinách …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Helena Zitková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kalhousová, Pavla. Different organizational forms used when teaching speaking. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím estetické výchovy na druhém stupni základní školy
Michaela Stündlová -
Metody dosahování a ověřování jednotlivých úrovní cizojazyčné komunikativní kompetence ve výuce ruského jazyka na SŠ
Pavla Toulová -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Lingvokulturologický aspekt učebnic ruštiny a jeho vliv na rozvoj komunikativní kompetence studentů
Tadeáš Michal Kratochvíl -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Komunikativní kompetence dětí před nástupem povinné školní docházky dle RVP PV
Pavlína Winklerová