Ing. Ishtiaq Ahmad Danish
Master's thesis
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Abstract:
Cílem diplomové práce „Sociální mediální marketing“ je analyzovat, jak strategie marketingu sociálních médií zaměřená specificky na platformě Pinterest funguje pro skutečnou webovou stránku elektronického obchodu. První část je zaměřena na přehodnocení dosavadní literatury sociálních médií pro marketingové strategie. Druhá část práce se zaměřuje na praktickou část marketingu sociálních médií, analyzuje …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Social Media Marketing” is to analyse how the social media marketing strategies focused specifically on the Pinterest platform works for a real e-commerce website. The first part is concentrated on reviewing the existing literature of social media for marketing strategies. The second part of the thesis focuses on the practical part of social media marketing, analysing …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jpisn/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Dušan Mladenović
- Reader: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management (Eng.)
Theses on a related topic
-
The role of the digital media for the commercialization of products and services in Venezuela
Sarkis Agobian Melkonian -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Anna Potůčková -
Transition from Kentico Xperience to a new open-source e-commerce platform
Ondřej Pavlica -
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
Zuzana Ševčíková -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Inovativní logistická řešení spojená s vývojem e-commerce
Maksim Purgin -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala