Ing. Ishtiaq Ahmad Danish
Diplomová práce
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce „Sociální mediální marketing“ je analyzovat, jak strategie marketingu sociálních médií zaměřená specificky na platformě Pinterest funguje pro skutečnou webovou stránku elektronického obchodu. První část je zaměřena na přehodnocení dosavadní literatury sociálních médií pro marketingové strategie. Druhá část práce se zaměřuje na praktickou část marketingu sociálních médií, analyzuje …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Social Media Marketing” is to analyse how the social media marketing strategies focused specifically on the Pinterest platform works for a real e-commerce website. The first part is concentrated on reviewing the existing literature of social media for marketing strategies. The second part of the thesis focuses on the practical part of social media marketing, analysing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jpisn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović
- Oponent: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
The role of the digital media for the commercialization of products and services in Venezuela
Sarkis Agobian Melkonian -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Anna Potůčková -
Transition from Kentico Xperience to a new open-source e-commerce platform
Ondřej Pavlica -
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
Zuzana Ševčíková -
Nové trendy v e-commerce a jejich vliv na spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Customer behaviour in e-commerce
Sampras Femi Robert -
Assessment of the financial position and performance of the company Amazon operating in the e-commerce industry
Aowei Liu