Ing. Ishtiaq Ahmad Danish
Master's thesis
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Anotácia:
Cílem diplomové práce „Sociální mediální marketing“ je analyzovat, jak strategie marketingu sociálních médií zaměřená specificky na platformě Pinterest funguje pro skutečnou webovou stránku elektronického obchodu. První část je zaměřena na přehodnocení dosavadní literatury sociálních médií pro marketingové strategie. Druhá část práce se zaměřuje na praktickou část marketingu sociálních médií, analyzuje …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Social Media Marketing” is to analyse how the social media marketing strategies focused specifically on the Pinterest platform works for a real e-commerce website. The first part is concentrated on reviewing the existing literature of social media for marketing strategies. The second part of the thesis focuses on the practical part of social media marketing, analysing …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jpisn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Dušan Mladenović
- Oponent: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANISH, Ishtiaq Ahmad. \textit{Social Media Marketing} [online].
Brno, 2019 [cit. 2021-02-25]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/ywuwzb/>.
Diplomová práca.
Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration.
Vedoucí práce Ing. Dušan Mladenović.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management (Eng.)
Práce na příbuzné téma
-
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
Srovnání možností využití open-source e-commerce cms při implementaci e-shopu
Jan Kmínek -
Zvyšování výkonnosti e-commerce řešení s využitím analytických metod Inbound Marketingu
Pavel Sedláček -
Innovative Logistics Solutions Associated with the Development of E-commerce
Oleh Smotrov -
E-commerce s pohledu přínosu pro rozvoj konkrétní společnosti
Yuru Shi -
Hashtag jako nástroj marketingu pro e-commerce
Anastasiya Zbaratska -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták -
Využití change managementu při zavedení e-commerce řešení
Jakub Kováčik