Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM – Bc. Petr Blažek
Bc. Petr Blažek
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM
Marketing Plan Project for the Company Antonín Blažek - RCM
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingového plánování. Cílem práce bylo sestavení marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM, která se věnuje velkoobchodu a maloobchodu se sportovními potřebami. Teoretická část práce se věnuje problematice strategického marketingového plánování a sestavování marketingového plánu. V analytické části je provedena situační analýza firmy Antonín …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of strategic marketing planning. The goal of this thesis was to create a marketing plan for the company Antonín Blažek - RCM, which is engaged in the wholesale and retail of sporting goods. The theoretical part deals with the issue of strategic marketing planning and the creation of marketing plan. The analytical part contains the situational analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Blažek, Petr. Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Strategický marketing vybrané lezecké stěny
Daniela Kotrbová