Bc. Petr Blažek

Diplomová práce

Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM

Marketing Plan Project for the Company Antonín Blažek - RCM
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem strategického marketingového plánování. Cílem práce bylo sestavení marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM, která se věnuje velkoobchodu a maloobchodu se sportovními potřebami. Teoretická část práce se věnuje problematice strategického marketingového plánování a sestavování marketingového plánu. V analytické části je provedena situační analýza firmy Antonín …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of strategic marketing planning. The goal of this thesis was to create a marketing plan for the company Antonín Blažek - RCM, which is engaged in the wholesale and retail of sporting goods. The theoretical part deals with the issue of strategic marketing planning and the creation of marketing plan. The analytical part contains the situational analysis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Blažek, Petr. Projekt marketingového plánu pro firmu Antonín Blažek - RCM. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing