Ing. Lada Píšová
absolventská práce studenta CŽV
Alternativní vzdělávání
Alternative education
Anotácia:
Závěrečná práce je zaměřena na alternativní typy vzdělávání žáků prvního stupně základní školy. Základní rysy jednotlivých alternativ a jejich specifika jsou popsána v teoretické části závěrečné práce a v praktická část je již soustředěna na domácí vzdělávání a jeho specifika. Především fungování komunitního spolku Domoškola Líšeň. V praktické části závěrečné práce popisuji svoje poznatky z Domoškoly …viacAbstract:
The final thesis is focused on alternative types of education for pupils of the first grade of primary school. The basic features of individual alternatives and their specifics are described in the theoretical part of the final thesis, and the practical part is already focused on home education and its specifics. Above all, the functioning of the community association Domoškola Líšeň. In the practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedúci: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní:
Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní možnosti vzdělávání dětí mladšího školního věku
Šárka VÁŇOVÁ -
Domácí vzdělávání jako soudobý alternativní proud
Zuzana NEUBAUEROVÁ -
Individuální vzdělávání žáků 1. stupně základní školy a zajištění učebních pomůcek
Zuzana ONDRÁČKOVÁ -
The role of the teacher in alternative education
Tereza Kolesová -
Alternative Education: English Language Teaching at Waldorf Secondary Schools
Kristýna MICKOVÁ -
The role of the teacher in alternative schools
Tereza Ježková -
Ústavní školská zařízení ve 21. století
Markéta SEDLÁKOVÁ -
Romské děti v české škole z pohledu jejich rodičů.
Milan ŘÍČNÝ