Vzdělávání žáků s hlubokým mentálním postižením z pohledu asistenta pedagoga – Markéta SLOVÁKOVÁ
Markéta SLOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Vzdělávání žáků s hlubokým mentálním postižením z pohledu asistenta pedagoga
Education for pupils with deep profound mental disabilities from the perspective of a teacher
Anotace:
Bakalářské práce se zabývá vzděláváním žáků s hlubokým mentálním postižením z pohledu asistenta pedagoga. Je rozdělena na dvě části a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, zabývajících se vymezením pojmu mentální retardace a mentálního postižení, historií mentálního postižení, klasifikací a etiologií mentálního postižení, dále popisuje vzdělávání žáků se speciálními …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the education of pupils with deep mental disabilities from the point of view of the teacher's assistant. It is divided into two parts, namely the theoretical and practical part. The theoretical part is divided into three chapters dealing with the definition of the concept of mental retardation and mental disability, history of mental disability, classification and etiology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLOVÁKOVÁ, Markéta. Vzdělávání žáků s hlubokým mentálním postižením z pohledu asistenta pedagoga. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní metody čtení u žáků s mentálním postižením
Kateřina Dudková -
Alternativní metody vzdělávání žáků s mentálním postižením
Petra Kočová -
Alternativní metody čtení u žáků s autismem v kombinaci s mentálním postižením na Základní škole speciální Merklín
Markéta Štychová -
Využití metody VOKS u dětí s poruchou autistického spektra
Hana Břeská -
Alternativní metody v péči a podpoře o děti se souběžným postižením více vadami
Blanka Palacká -
Role speciálního pedagoga a asistenta pedagoga při edukaci žáků v základní škole speciální
Barbora Janderová -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s lehkým a středním stupněm mentální retardace z pohledu asistenta pedagoga
Lenka KAVALCOVÁ