Propagace Hudebního oddělení Knihovny Jiřího Mahena v Brně metodou storytelling – Bc. Lucie Mlýnková, DiS.
Bc. Lucie Mlýnková, DiS.
Diplomová práce
Propagace Hudebního oddělení Knihovny Jiřího Mahena v Brně metodou storytelling
Promotion of the Music Department of Jiří Mahen Library in Brno Method of Storytelling
Anotace:
Obsah diplomové práce je založen na teoretické přípravě a praktické realizaci reklamní kampaně metodou storytelling. V úvodní části přináší vhled do oblasti marketingové komunikace a koncipuje vytváření komunikačního plánu. Důležitou oblastí je samotný storytelling. Ten je definován a zaměřuje se na postupy tvorby a jeho strukturu. Teoretické poznatky jsou doplněny o příklady z praxe. Praktická část …víceAbstract:
The content of the thesis is based on the theoretical development and practical implementation of advertising campaigns using storytelling. The first part provides insight into marketing communications and outlines the creation of a communication plan. An important area is the actual storytelling. This is defined, focusing on the processes of creation and its structure. Theoretical knowledge is supplemented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xwfmq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2013
- Vedoucí: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Knihovny v meziválečném období: Knihovna Jiřího Mahena v letech 1918 - 1939
Jana Švédová -
Analýza služeb pro teenagery v Knihovně Jiřího Mahena v Brně
Eliška Charoušková -
Akviziční politika městských knihoven se zaměřením na knihovnu Jiřího Mahena v Brně
Hana Dvořáková -
Inventář k osobnímu fondu Jiřího Mahena a Karly Mahenové
Iveta Štanclová -
Vybrané veřejné knihovny z pohledu managementu v kultuře s případovou studií Knihovny Jiřího Mahena v Brně
Jana Hobzová -
Knihovna Jiřího Mahena v Brně: strategie budování fondu pro předškolní a mladší věk dětí
Kamila Jobová -
Vzdělávání knihovnic a knihovníků v Knihovně Jiřího Mahena v Brně
Irena Strapková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková