Bc. Lucie Mlýnková, DiS.

Master's thesis

Propagace Hudebního oddělení Knihovny Jiřího Mahena v Brně metodou storytelling

Promotion of the Music Department of Jiří Mahen Library in Brno Method of Storytelling
Abstract:
Obsah diplomové práce je založen na teoretické přípravě a praktické realizaci reklamní kampaně metodou storytelling. V úvodní části přináší vhled do oblasti marketingové komunikace a koncipuje vytváření komunikačního plánu. Důležitou oblastí je samotný storytelling. Ten je definován a zaměřuje se na postupy tvorby a jeho strukturu. Teoretické poznatky jsou doplněny o příklady z praxe. Praktická část …more
Abstract:
The content of the thesis is based on the theoretical development and practical implementation of advertising campaigns using storytelling. The first part provides insight into marketing communications and outlines the creation of a communication plan. An important area is the actual storytelling. This is defined, focusing on the processes of creation and its structure. Theoretical knowledge is supplemented …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 9. 2013
  • Supervisor: Mgr. Olga Zbranek Biernátová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta