Propagace Hudebního oddělení Knihovny Jiřího Mahena v Brně metodou storytelling – Bc. Lucie Mlýnková, DiS.
Bc. Lucie Mlýnková, DiS.
Master's thesis
Propagace Hudebního oddělení Knihovny Jiřího Mahena v Brně metodou storytelling
Promotion of the Music Department of Jiří Mahen Library in Brno Method of Storytelling
Abstract:
Obsah diplomové práce je založen na teoretické přípravě a praktické realizaci reklamní kampaně metodou storytelling. V úvodní části přináší vhled do oblasti marketingové komunikace a koncipuje vytváření komunikačního plánu. Důležitou oblastí je samotný storytelling. Ten je definován a zaměřuje se na postupy tvorby a jeho strukturu. Teoretické poznatky jsou doplněny o příklady z praxe. Praktická část …moreAbstract:
The content of the thesis is based on the theoretical development and practical implementation of advertising campaigns using storytelling. The first part provides insight into marketing communications and outlines the creation of a communication plan. An important area is the actual storytelling. This is defined, focusing on the processes of creation and its structure. Theoretical knowledge is supplemented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xwfmq/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 9. 2013
- Supervisor: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Information and Library Studies / Information and Library Studies
Theses on a related topic
-
Knihovny v meziválečném období: Knihovna Jiřího Mahena v letech 1918 - 1939
Jana Švédová -
Inventář k osobnímu fondu Jiřího Mahena a Karly Mahenové
Iveta Štanclová -
Analýza služeb pro teenagery v Knihovně Jiřího Mahena v Brně
Eliška Charoušková -
Akviziční politika městských knihoven se zaměřením na knihovnu Jiřího Mahena v Brně
Hana Dvořáková -
Vybrané veřejné knihovny z pohledu managementu v kultuře s případovou studií Knihovny Jiřího Mahena v Brně
Jana Hobzová -
Knihovna Jiřího Mahena v Brně: strategie budování fondu pro předškolní a mladší věk dětí
Kamila Jobová -
Vzdělávání knihovnic a knihovníků v Knihovně Jiřího Mahena v Brně
Irena Strapková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková