Bc. Lucie Mlýnková, DiS.

Diplomová práce

Propagace Hudebního oddělení Knihovny Jiřího Mahena v Brně metodou storytelling

Promotion of the Music Department of Jiří Mahen Library in Brno Method of Storytelling
Anotace:
Obsah diplomové práce je založen na teoretické přípravě a praktické realizaci reklamní kampaně metodou storytelling. V úvodní části přináší vhled do oblasti marketingové komunikace a koncipuje vytváření komunikačního plánu. Důležitou oblastí je samotný storytelling. Ten je definován a zaměřuje se na postupy tvorby a jeho strukturu. Teoretické poznatky jsou doplněny o příklady z praxe. Praktická část …více
Abstract:
The content of the thesis is based on the theoretical development and practical implementation of advertising campaigns using storytelling. The first part provides insight into marketing communications and outlines the creation of a communication plan. An important area is the actual storytelling. This is defined, focusing on the processes of creation and its structure. Theoretical knowledge is supplemented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Olga Zbranek Biernátová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta