Barbora Uhelová

Bachelor's thesis

Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor, s.r.o.

Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou loga jako prvku corporate identity ve společnosti Samcor, s.r.o. Zkoumá existující prvky corporate identity z pohledu teoretického a praktického využití. Ve společnosti Samcor, s.r.o. se snaží pomocí empirické analýzy za využití kvantitativních metod výzkumu osobního rozhovoru a dotazníkového průzkumu zmapovat záměr společnosti, s ohledem na konkurenci, originalitu …more
Abstract:
The bachelor thesis analyses the logo as a part of corporate identity in Samcor ltd. It examines the existing elements of corporate identity in terms of theoretical and practical use. Through empirical analysis using quantitative research methods such as face-to-face interview and questionnaire survey, it tries to map the company's intention of using logo according to competition, originality, to remember …more
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor, s.r.o. Skúma existujúce prvky corporate identity z pohľadu teoretického a praktického využitia. V spoločnosti Samcor, s.r.o. sa snaží pomocou empirickej analýzy za využitia kvantitatívnych metód výskumu osobného rozhovoru a dotazníkového prieskumu zmapovať zámer spoločnosti, s ohľadom na konkurenciu, originalitu …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2011
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Oldřich Vávra

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/27554

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management