Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor, s.r.o. – Barbora Uhelová
Barbora Uhelová
Bachelor's thesis
Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor, s.r.o.
Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou loga jako prvku corporate identity ve společnosti Samcor, s.r.o. Zkoumá existující prvky corporate identity z pohledu teoretického a praktického využití. Ve společnosti Samcor, s.r.o. se snaží pomocí empirické analýzy za využití kvantitativních metod výzkumu osobního rozhovoru a dotazníkového průzkumu zmapovat záměr společnosti, s ohledem na konkurenci, originalitu …moreAbstract:
The bachelor thesis analyses the logo as a part of corporate identity in Samcor ltd. It examines the existing elements of corporate identity in terms of theoretical and practical use. Through empirical analysis using quantitative research methods such as face-to-face interview and questionnaire survey, it tries to map the company's intention of using logo according to competition, originality, to remember …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor, s.r.o. Skúma existujúce prvky corporate identity z pohľadu teoretického a praktického využitia. V spoločnosti Samcor, s.r.o. sa snaží pomocou empirickej analýzy za využitia kvantitatívnych metód výskumu osobného rozhovoru a dotazníkového prieskumu zmapovať zámer spoločnosti, s ohľadom na konkurenciu, originalitu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27554
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer