Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor, s.r.o. – Barbora Uhelová
Barbora Uhelová
Bakalářská práce
Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor, s.r.o.
Analýza loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou loga jako prvku corporate identity ve společnosti Samcor, s.r.o. Zkoumá existující prvky corporate identity z pohledu teoretického a praktického využití. Ve společnosti Samcor, s.r.o. se snaží pomocí empirické analýzy za využití kvantitativních metod výzkumu osobního rozhovoru a dotazníkového průzkumu zmapovat záměr společnosti, s ohledem na konkurenci, originalitu …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the logo as a part of corporate identity in Samcor ltd. It examines the existing elements of corporate identity in terms of theoretical and practical use. Through empirical analysis using quantitative research methods such as face-to-face interview and questionnaire survey, it tries to map the company's intention of using logo according to competition, originality, to remember …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou loga ako prvku corporate identity v spoločnosti Samcor, s.r.o. Skúma existujúce prvky corporate identity z pohľadu teoretického a praktického využitia. V spoločnosti Samcor, s.r.o. sa snaží pomocou empirickej analýzy za využitia kvantitatívnych metód výskumu osobného rozhovoru a dotazníkového prieskumu zmapovať zámer spoločnosti, s ohľadom na konkurenciu, originalitu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27554
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Oldřich Vávra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity, design manual
Hana Škvařilová -
Corporate identity Uměleckého centra Univerzity Palackého v Olomouci
Lenka HOVĚZÁKOVÁ -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity Design
Petra Železná -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová -
Corporate identity pro firmu Original
David Šauer