Digital Demand Generation in B2B market – Patrícia Krausová
Patrícia Krausová
Diplomová práce
Digital Demand Generation in B2B market
Digitální generace poptávky na B2B trhu
Anotace:
Cílem této práce je studie konceptu digitální generace poptávky na B2B trhu, v rámci případové studie české pobočky softwarové společnosti SAP SE. Současný stav generace poptávky byl nejdříve analyzován a klíčové faktory úspěchu pro implementaci digitální generace poptávky v SAP ČR byly následně identifikovány. V rámci studie byly použity sekundární zdroje, osobní komunikace a empirický výzkum, skládající …víceAbstract:
The objective of this thesis is to explore digital demand generation (DG) activities on the case of the Czech branch of SAP SE, a B2B software giant. The current state of DG is analysed and followed by the identification of key success factors for implementing digital DG practices at SAP CR. Within the investigation; secondary data, personal communication, and empirical research, consisting of a quantitative …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2019
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Hana Součková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78447
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management