Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch – Eduard Hiller
Eduard Hiller
Master's thesis
Marketing na sociálních médiích se zaměřením na cestovní ruch
Marketing on social media with focused on tourism
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit vhodné využití sociální sítě instagram v odvětví cestovního ruchu. Identifikovat využití instagramu v rámci marketingového mixu a určit vhodné a efektivní způsoby komunikace na této síti. Na základě výzkumu jednotlivých uživatelů a rozhovorů s experty, vyhodnotit dů-ležitost pro spotřebitele a společnosti v odvětví cestovního ruchu. Praktická část práce se zakládá …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine the appropriate use of the social network instagram in the tourism industry. Identify the use of instagram in the marketing mix and determine appropriate and effective ways of communication on this network. Based on research by individual users and interviews with experts, evaluate the importance for consumers and companies in the tourism industry. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81395
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2021
- Supervisor: Martin Musil
- Reader: Lucie Sára Závodná
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81395
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev