Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání – Tereza ZVAŘIČOVÁ
Tereza ZVAŘIČOVÁ
Diplomová práce
Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání
Preparatory class as an environment which support a child progress before entering a compulsory education
Anotace:
Cílem práce je na základě analýzy poznatků o přístupu k dětem předškolního a mladšího školního věku v přípravných třídách a potřebách těchto dětí vytvořit metodiku pro práci s dětmi v přípravných třídách, zohledňující Metodu dobrého startu a sociální hry. Práce obsahuje teoretická východiska věnovaná rozvoji dětí předškolního a mladšího školního věku v rodině, mateřské škole a přípravné třídě. Pozornost …víceAbstract:
The aim of the thesis is to develop a methodology for working with children in preparatory classes, based on the analysis of knowledge about the approach to children of preschool and younger school age in preparatory classes and the needs of these children, taking into account the Good Start Method and social play. The thesis contains theoretical background on the development of preschool and younger …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZVAŘIČOVÁ, Tereza. \textit{Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/yxb8qf/.
Jak správně citovat práci
ZVAŘIČOVÁ, Tereza. Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Eva Gregorová -
Metoda dobrého startu, její modifikace a aplikace v dnešní mateřské škole
Kristýna GALETKOVÁ -
Metoda dobrého startu v rozvoji komunikační schopnosti
Zlata Ficalová -
Rozvoj komunikační dovednosti u dětí předškolního věku za přispění Metody dobrého startu
Barbora Prčíková -
Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením
Andrea Vašková -
Využití Metody dobrého startu v přípravném stupni základní školy speciální
Jitka Kučerová -
Stimulační program Metoda dobrého startu u dětí s vývojovou dysfázií
Eva Soukupová -
Metoda dobrého startu jako prostředek rozvoje grafomotoriky u dětí předškolního věku
Magdalena JEŽOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2022