Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti – Bc. Veronika Krajčová
Bc. Veronika Krajčová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Use of Public relations tools in a selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku public relations jako významného nástroje v rámci marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní využívání nástrojů public relations společnosti a formulovat návrhy k jejich optimalizaci. Ke zpracování studie byla využita sekundární data a také data primární, která jsou interpretována pomocí výsledků z dotazníkového šetření …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of public relations as the significant mean of the marketing communication mix. The goal of this study is to analyse the usage of the existing tools of public relations in society and to formulate proposals for their optimization. To conclude the study, data were interpreted with help of the results of the questionnaires’ surveys, using both, secondary as well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/od0ii/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRAJČOVÁ, Veronika. \textit{Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/yxgf9p/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Public relations a politické strany
David Janda -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysocina Region
Lukáš Hovorka -
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zdeněk FEKAR -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar -
Public relations výrobního závodu cihelna Hevlín
Libor Nekuda -
Public Relations v neziskové organizaci
Ivana Chodurová -
Projekt public relations pro neziskovou organizaci Slezská diakonie
Lucie KRÖHNOVÁ