Bc. Anna Chocholatá

Bachelor's thesis

Marketingová a komunikační strategie vybrané společnosti

Marketing and communication strategy selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na prvky komunikačního mixu a problematiku marketingové komunikace firmy působící na trhu B2B. V praktické části jsem se zabývala analýzou marketingového řízení společnosti Cushman & Wakefield. Dále jsem uvedla doporučení pro zlepšení marketingu a komunikace společnosti.
Abstract:
This theses is focused on the theoretical elements of the communication mix and marketing communication of a company on a B2B market. In the practical part I focused on the analysis of marketing management of a company Cushman & Wakefield. Furthermore, I mentioned recommendations for improving the marketing and communication of the company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

All theses