Marketingová a komunikační strategie vybrané společnosti – Bc. Anna Chocholatá
Bc. Anna Chocholatá
Bachelor's thesis
Marketingová a komunikační strategie vybrané společnosti
Marketing and communication strategy selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na prvky komunikačního mixu a problematiku marketingové komunikace firmy působící na trhu B2B. V praktické části jsem se zabývala analýzou marketingového řízení společnosti Cushman & Wakefield. Dále jsem uvedla doporučení pro zlepšení marketingu a komunikace společnosti.Abstract:
This theses is focused on the theoretical elements of the communication mix and marketing communication of a company on a B2B market. In the practical part I focused on the analysis of marketing management of a company Cushman & Wakefield. Furthermore, I mentioned recommendations for improving the marketing and communication of the company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pqg0b/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík