Eva Opravilová

Bakalářská práce

Reklama z hlediska provozu cestovní kanceláře

Advertisement in term of touroperator business
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat využití reklamy v procesu práce cestovní kanceláře, její vliv, sílu a potenciál na zákazníky cestovního ruchu. Průzkumem zjistit míru ovlivnění zákazníka při rozhodování ve fázi výběru produktu CR a vnímání propagovaného produktu v pozitivním i negativním směru v oblasti zájezdové činnosti.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.