Reklama z hlediska provozu cestovní kanceláře – Eva Opravilová
Eva Opravilová
Bakalářská práce
Reklama z hlediska provozu cestovní kanceláře
Advertisement in term of touroperator business
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat využití reklamy v procesu práce cestovní kanceláře, její vliv, sílu a potenciál na zákazníky cestovního ruchu. Průzkumem zjistit míru ovlivnění zákazníka při rozhodování ve fázi výběru produktu CR a vnímání propagovaného produktu v pozitivním i negativním směru v oblasti zájezdové činnosti.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.