Silvie Satrapová

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol s r.o.

Marketing strategy of launching a new product on the market for company Emco spol. s r.o.
Anotace:
Satrapová S. Návrh marketingové strategie pro uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol. s r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie uvedení nového produktu na trh pro firmu Emco spol. s r.o., a to konkrétně na produkt s obsahem hmyzího proteinu. Bakalářská práce je zpracována na základě informací z odborných …více
Abstract:
Satrapova S. Marketing strategy of launching a new product on the market for company Emco spol. s r.o. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2019.The principle of this bachelor thesis is to create a marketing strategy of launching a new product on the market for company Emco spol. s r.o. – it is a product which contains an insect protein. Thesis is based on information from scientific publica-tions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. Ing. Lubor Lacina, Ph.D.
  • Oponent: Martin Jahoda, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta