Šárka Bíšková
Bachelor's thesis
Vnímání regionální značky – region Český ráj
Regional Brand Perception – Český ráj region
Abstract:
Bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá principy a postupy strategického řízení značky včetně všech tří fází cíleného marketingu. Řešená problematika zahrnuje znalost významu značky, jejího řízení, budování hodnoty a vnímání. Dále problematiku související s identifikací nositelů značek a jejich značením. V praktické části jsou dané skutečnosti uplatněny v rámci konkrétního vybraného regionu …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the principles and procedures of strategic brand management, including all three phases of targeted marketing. The problem solves the knowledge of the importance of the brand, its management, building value and perception. Furthermore, issues related to identification of markers and their marking. In the practical part, the given facts are applied within a particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÍŠKOVÁ, Šárka. \textit{Vnímání regionální značky – region Český ráj}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/yxln8i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
The relationship between GDP growth and unemployment. Testing the Okun's law in Kazakstan
Rustem Mukhanov -
Amatérský archeolog Ing. Vilém Vaníček (1875-1961) - regionální badatel Českého ráje a horního Pojizeří
Veronika Nosková -
Návrh regionální geografické učebnice pro území Českého ráje
Kateřina Syrová -
Outdoorové sportovní aktivity jako faktor formující vztah k chráněnému území: příklad skalního lezení v CHKO Český ráj
Tereza Sychrová -
Poznáváme Český ráj - využití regionálních zajímavostí v práci mateřské školy
Jitka Čiháková -
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Vnímání regionální značky – region Český ráj
Kateřina Válková -
Strategické řízení regionální značky - region Český ráj
Pavlína Charvátová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights