The Impact of Presentation Techniques on an Audience – Magdaléna RAKVICOVÁ
Magdaléna RAKVICOVÁ
Bakalářská práce
The Impact of Presentation Techniques on an Audience
The Impact of Presentation Techniques on an Audience
Abstract:
At the very beginning of the theoretical part is explained in detail the definition and role of presentation, its requirements and proper structure. In the second chapter of the theoretical part, the explanation of presentation techniques and the next chapter in detail the techniques are discussed and defined. The analytical part itself, is case study which deals with the issue of presentation techniques …víceAbstract:
Cílem práce bylo seznámit čtenáře s významem a přípravou prezentace, s pojmem prezentační techniky a vysvětlit podstatu jednotlivých prezentačních technik. V samotném počátku teoretické části je podrobně vysvětlena definice a úloha prezentace, její náležitosti a správná struktura. V druhé kapitole teretické části, je vysvětlen pojem prezentační techniky a v další kapitole jsou tyto techniky dopodrobna …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAKVICOVÁ, Magdaléna. The Impact of Presentation Techniques on an Audience. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti audiovizuální prezentační techniky, její využití a použití
Jan Krajč -
Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu)
Alexander Aouf -
Prezentační dovednosti v marketingové komunikaci
Veronika Tyllová -
Střídání mluvčích v online výuce angličtiny při zaměření mluvčích na význam a komunikaci
Ludmila Špačková -
Vliv bilingvismu na osobnost mluvčího. Studie vlivu jazyka na sociální chování bilingvních mluvčích.
Dana HOUSKOVÁ -
Využití informací o nejistotě v ověřování mluvčího a diarizaci mluvčích
Anna Silnova -
Využití informací o nejistotě v ověřování mluvčího a diarizaci mluvčích
Anna Silnova