The Impact of Presentation Techniques on an Audience – Magdaléna RAKVICOVÁ
Magdaléna RAKVICOVÁ
Bachelor's thesis
The Impact of Presentation Techniques on an Audience
The Impact of Presentation Techniques on an Audience
Abstract:
At the very beginning of the theoretical part is explained in detail the definition and role of presentation, its requirements and proper structure. In the second chapter of the theoretical part, the explanation of presentation techniques and the next chapter in detail the techniques are discussed and defined. The analytical part itself, is case study which deals with the issue of presentation techniques …moreAbstract:
Cílem práce bylo seznámit čtenáře s významem a přípravou prezentace, s pojmem prezentační techniky a vysvětlit podstatu jednotlivých prezentačních technik. V samotném počátku teoretické části je podrobně vysvětlena definice a úloha prezentace, její náležitosti a správná struktura. V druhé kapitole teretické části, je vysvětlen pojem prezentační techniky a v další kapitole jsou tyto techniky dopodrobna …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 3. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RAKVICOVÁ, Magdaléna. The Impact of Presentation Techniques on an Audience. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Možnosti audiovizuální prezentační techniky, její využití a použití
Jan Krajč -
Tvorba vizuální identity značky SPC (Spolek přátel cínu)
Alexander Aouf -
Prezentační dovednosti v marketingové komunikaci
Veronika Tyllová -
Střídání mluvčích v online výuce angličtiny při zaměření mluvčích na význam a komunikaci
Ludmila Špačková -
Vliv bilingvismu na osobnost mluvčího. Studie vlivu jazyka na sociální chování bilingvních mluvčích.
Dana HOUSKOVÁ -
Využití informací o nejistotě v ověřování mluvčího a diarizaci mluvčích
Anna Silnova -
Využití informací o nejistotě v ověřování mluvčího a diarizaci mluvčích
Anna Silnova