Social media influencers and their usage in marketing strategy – Bc. Aelita Li
Bc. Aelita Li
Master's thesis
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena zejména na průzkum marketingu sociálních médií s ovlivňovateli sociálních médií. V teoretické části diplomové práce teorie týkající se marketingu, marketingu sociálních médií a ovlivňovateli sociálních médií budou definovány. Praktická část je zaměřena na marketingový průzkum Karen Millen Czech Republic, aby dokázala nebo vyvrátila viditelný vliv sociálních mediálních na …viacAbstract:
Diploma thesis is oriented on research of social media marketing, especially marketing with social media influencers. In theoretical part of diploma thesis theory relating to marketing, social media marketing and social media influencers will be defined. Practical part will focus on research of Karen Millen Czech Republic, to prove or disprove the visible impact of social media influencers’ impact …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a7mlq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LI, Aelita. \textit{Social media influencers and their usage in marketing strategy} [online].
Praha, 2018 [cit. 2021-03-05]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/yy4xl4/>.
Diplomová práca.
Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Vedoucí práce Ing. Patricia Jakešová.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior