Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o. – Ing. Kateřina Rosická
Ing. Kateřina Rosická
Bachelor's thesis
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
Differences and methods in promotion of mass-market and luxury products in L’Oreal Czech republic
Anotácia:
Tato práce je studií a porovnáním propagačních aktivit dvou různě orientovaných značek dekorativní kosmetiky: L´Oréal Paris a Helena Rubinstein, spadajících pod skupinu L´Oréal. Jedná se o analýzu postupů a rozdílů v propagaci značek v závislosti na způsobu prodeje a cílových trzích: mass-marketu a trhu luxusního zboží, ovšem vzhledem k tomu, že obě značky patří stejné společnosti.Abstract:
This work is a study and a comparison of promotion of two differently oriented brands of decorative cosmetics: L´Oréal Paris and Helena Rubinstein, belonging to the group of L´Oréal. It is an analysis of methods and differences in promotion depending on the way of selling and the target markets: mass-market and luxury market, taking in account that both brands belong to the same company.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pr6g6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROSICKÁ, Kateřina. \textit{Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/yy98op/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Plán podpory prodeje nového produktu s využitím on-line marketingových nástrojů
Pavlína Dostalíková -
Produkty cestovního ruchu pro trh Skandinávie a Finsko
Kristýna Sabolová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová -
Spotřebitelské chování žen na trhu s dekorativní kosmetikou v ČR
Petra Kalinová -
Spotřebitelské chování generace Z na trhu dekorativní kosmetiky
Valérie Skuplíková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ -
Vliv influencer marketingu na chování spotřebitele na trhu s dekorativní kosmetikou
Tereza Hausknechtová