Ing. Kateřina Rosická

Bachelor's thesis

Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.

Differences and methods in promotion of mass-market and luxury products in L’Oreal Czech republic
Anotácia:
Tato práce je studií a porovnáním propagačních aktivit dvou různě orientovaných značek dekorativní kosmetiky: L´Oréal Paris a Helena Rubinstein, spadajících pod skupinu L´Oréal. Jedná se o analýzu postupů a rozdílů v propagaci značek v závislosti na způsobu prodeje a cílových trzích: mass-marketu a trhu luxusního zboží, ovšem vzhledem k tomu, že obě značky patří stejné společnosti.
Abstract:
This work is a study and a comparison of promotion of two differently oriented brands of decorative cosmetics: L´Oréal Paris and Helena Rubinstein, belonging to the group of L´Oréal. It is an analysis of methods and differences in promotion depending on the way of selling and the target markets: mass-market and luxury market, taking in account that both brands belong to the same company.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní