Edita Procházková
Bachelor's thesis
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Female and male Voice in Radio Advertising
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu percepce ženského a mužského hlasu v rozhlasové reklamě u žáků věku 11 - 15 let. Zda žáci vůbec vnímají pohlaví mluvčích v rozhla-sovém reklamním sdělení, jak je pro ně důležitá volba hlasu, jakému hlasu dávají přednost směrem k produktu, i zda se v postojích respondentů odrazí struktura rodinného zázemí, ve kterém žije.Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the perception of female and male voices in a radio advertise-ment among 11-15 years old listeners. The study seeks to find out whether the listeners distinguish the sex of the speakers in the radio advert and if it matters to them and whether the listeners have any preferences related to the speakers and the products being advertised. The potential influence of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2014
Accessible from:: 24. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Procházková, Edita. Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Pavlína Jedenástíková -
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Edita Procházková -
Audioexpertiza a její využití v kriminalistice
Kristýna Saričová -
Fragmentace mediálního trhu a její vliv na umístění reklamního sdělení
Klára Pollová -
Využití hudby v dramaturgii a realizaci rozhlasového reklamního spotu
Michaela Ragulová -
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Daniel Pospěch -
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Vendula Konvičková -
Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů
Roman BĚLOHLÁVEK