Analysis of Consumer Behaviour while Purchasing Food during a Crisis – Bc. Adéla Hejnová
Bc. Adéla Hejnová
Master's thesis
Analysis of Consumer Behaviour while Purchasing Food during a Crisis
Abstract:
The main aim of the diploma thesis is to examine the impact of the current crisis on the behaviour of Czech consumers when purchasing food. Two regions of the Czech Republic are chosen, specifically the Prague Region and the Ústí nad Labem Region, where the differences between their residents are subsequently determined. The thesis is divided into three parts. In the first part, the differences among …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJNOVÁ, Adéla. \textit{Analysis of Consumer Behaviour while Purchasing Food during a Crisis}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/yyf0f0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / European Agrarian Diplomacy
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva