Bc. Lucie Sklenková, DiS.

Diplomová práce

Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále

The Effect on Sales by Placement of Selected Products into Vertical Blocks on the Shelf
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vizuální merchandising, konkrétně na umístění zboží do vertikálních prodejních bloků na standardních prodejních pozicích tj. regále, a jeho vliv na prodeje vybraných produktů. Práce sleduje chování nakupujících v místě prodeje a nástroje merchandisingu a jak je možné ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníka. V praktické části sleduje prodeje ve vybraném obchodním řetězci …více
Abstract:
This master thesis focuses on the visual merchandising, namely the placing of goods in vertical blocks on standard sales positions ie shelf, and its influence on the sales of selected products. Work monitors the behavior of shoppers at the point of sale and merchandising tools and how they can affect the customer's buying decision. In the practical part monitors sales in selected retailer and compares …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sklenková, Lucie. Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace