Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále – Bc. Lucie Sklenková, DiS.
Bc. Lucie Sklenková, DiS.
Diplomová práce
Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále
The Effect on Sales by Placement of Selected Products into Vertical Blocks on the Shelf
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vizuální merchandising, konkrétně na umístění zboží do vertikálních prodejních bloků na standardních prodejních pozicích tj. regále, a jeho vliv na prodeje vybraných produktů. Práce sleduje chování nakupujících v místě prodeje a nástroje merchandisingu a jak je možné ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníka. V praktické části sleduje prodeje ve vybraném obchodním řetězci …víceAbstract:
This master thesis focuses on the visual merchandising, namely the placing of goods in vertical blocks on standard sales positions ie shelf, and its influence on the sales of selected products. Work monitors the behavior of shoppers at the point of sale and merchandising tools and how they can affect the customer's buying decision. In the practical part monitors sales in selected retailer and compares …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKLENKOVÁ, Lucie. \textit{Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/yymmb2/.
Jak správně citovat práci
Sklenková, Lucie. Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Jitka PALIVCOVÁ -
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Zuzana Šulíková -
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování
Jiřina ŠVECOVÁ -
Category management na straně dodavatele
Andrea Říhová -
Category management na straně dodavatele
Eva Michálková -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Continuous Management of a Retail Product Category
Lucie Pospíšilová -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková