BcA. Adéla GÜNGÖR
Master's thesis
Obraz, slovo a (populární) ideogram
Image, Word and (Popular) Ideogram
Abstract:
ABSTRAKT Tato práce se zabývá textem ve vizuálním díle,spoluprací mezi verbálním a vizuálním jazykem, setkáním textu a obrazu a použitím literárního díla jako součást výuky výtvarné výchovy a navázáním nových mezipředmětových vazeb. Současně popisuje historie experimentu s textem a literárním dílem ve výtvarném umění. Upozorňuje na nutnost vzdělávání v rámcích provázaných celků, zapojení současných …moreAbstract:
ABSTRACT This paper explores text in visual artwork, the collaboration between verbal and visual language, the meeting of text and image, and the use of literary work as part of art education, establishing new cross-curricular connections. It also describes the history of experimentation with text and literary work in the visual arts. It draws attention to the necessity of education within the framework …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Jakub Guziur, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GÜNGÖR, Adéla. Obraz, slovo a (populární) ideogram. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / Art Education for Upper Secondary Schools and Artistic Schools
Theses on a related topic
-
Financování multimediální výchovy v hudebním a výtvarném oboru na základních uměleckých školách
Petra Martinková -
Konceptová analýza tvořivé úlohy v multimediální výtvarné výchově
Anna DARDOVÁ -
Nová média ve výtvarné výrazové hře lidí s mentálním postižením. Interaktivní multimediální systém.
Zuzana Strakošová -
Vizuální umění jako motivační činitel ve výuce anglického jazyka
Michaela BEČVÁŘOVÁ -
Vývoj portrétu v dějinách umění jako inspirace pro výtvarnou výchovu na SŠ
Karin Kampfová -
Reflexe současného umění ve veřejném prostoru jako prostředek rozvíjení vizuální gramotnosti u studentů středních škol
Jana MUSILOVÁ -
PřehlíŽENY. Genderové aspekty zprostředkování umění na střední škole
Adéla Kučera Malendová -
Umění dětem
Michaela Vávrová