Obraz, slovo a (populární) ideogram – BcA. Adéla GÜNGÖR
BcA. Adéla GÜNGÖR
Diplomová práce
Obraz, slovo a (populární) ideogram
Image, Word and (Popular) Ideogram
Anotace:
ABSTRAKT Tato práce se zabývá textem ve vizuálním díle,spoluprací mezi verbálním a vizuálním jazykem, setkáním textu a obrazu a použitím literárního díla jako součást výuky výtvarné výchovy a navázáním nových mezipředmětových vazeb. Současně popisuje historie experimentu s textem a literárním dílem ve výtvarném umění. Upozorňuje na nutnost vzdělávání v rámcích provázaných celků, zapojení současných …víceAbstract:
ABSTRACT This paper explores text in visual artwork, the collaboration between verbal and visual language, the meeting of text and image, and the use of literary work as part of art education, establishing new cross-curricular connections. It also describes the history of experimentation with text and literary work in the visual arts. It draws attention to the necessity of education within the framework …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Jakub Guziur, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GÜNGÖR, Adéla. Obraz, slovo a (populární) ideogram. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova pro střední školy a základní umělecké školy
Práce na příbuzné téma
-
Financování multimediální výchovy v hudebním a výtvarném oboru na základních uměleckých školách
Petra Martinková -
Konceptová analýza tvořivé úlohy v multimediální výtvarné výchově
Anna DARDOVÁ -
Nová média ve výtvarné výrazové hře lidí s mentálním postižením. Interaktivní multimediální systém.
Zuzana Strakošová -
Vizuální umění jako motivační činitel ve výuce anglického jazyka
Michaela BEČVÁŘOVÁ -
Vývoj portrétu v dějinách umění jako inspirace pro výtvarnou výchovu na SŠ
Karin Kampfová -
Reflexe současného umění ve veřejném prostoru jako prostředek rozvíjení vizuální gramotnosti u studentů středních škol
Jana MUSILOVÁ -
PřehlíŽENY. Genderové aspekty zprostředkování umění na střední škole
Adéla Kučera Malendová -
Umění dětem
Michaela Vávrová