Bc. Veronika Bruštíková

Bachelor's thesis

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu konkrétní instituce a následná tvorba doporučených cílů na základě současných analýz z pohledu a poznatků firmy. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy v problematice marketingu a základních strategických analýz. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní analýzy marketingové strategie a následnému návrhu pro vybraný podnik.
Abstract:
The thesis is focused on a proposal of a marketing mix of the specific institution and subsequent formation of he recommended goals on the basis of the contemporary analysis from the point of view and the knowledge of the company. In the theoretical part there are clarified the basic terms in the problems of marketing and the problems of marketing and the basic strategic analysis.The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 7. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 9. 2016
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Ing. Zdeněk Střítecký

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting