Bc. Veronika Bruštíková

Bakalářská práce

Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci

Marketing Mix of the Specific Institution
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingového mixu konkrétní instituce a následná tvorba doporučených cílů na základě současných analýz z pohledu a poznatků firmy. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy v problematice marketingu a základních strategických analýz. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní analýzy marketingové strategie a následnému návrhu pro vybraný podnik.
Abstract:
The thesis is focused on a proposal of a marketing mix of the specific institution and subsequent formation of he recommended goals on the basis of the contemporary analysis from the point of view and the knowledge of the company. In the theoretical part there are clarified the basic terms in the problems of marketing and the problems of marketing and the basic strategic analysis.The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 7. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 9. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ing. Zdeněk Střítecký

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting