Bc. Parsa HASSAS

Master's thesis

Modelování dynamického komfortu automobilového sedadla

Modeling of frequency-dependent seat-comfort
Abstract:
This Master's thesis considers the matter of dynamic seat comfort modeling and the effect of frequency-dependent behaviour of automobile seat foams on passengers' comfort. It aims to establish a simulation method enabling an analysis of the seat comfort while the seat is loaded alternately. The foams are characterized under alternating load, and a corresponding measuring technique is determined. The …viac
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit simulační metodu umožňující analyzovat pohodlí sedadla při střídavém zatížení. Je provedena studie k nalezení odpovídajícího měřicího postupu materiálových charakteristik. Metoda nastavení simulačního modelu je vyvinuta na základě již existující statické analýzy a přístup je ověřen porovnáním zátěžových testů a simulace příkladného sedadla.
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Václav Kubec, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HASSAS, Parsa. Modelování dynamického komfortu automobilového sedadla. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta strojní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta strojní
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/