Inovace propagace na OA Tomáše Bati a VOŠE Zlín – Jan Černobila
Jan Černobila
Bachelor's thesis
Inovace propagace na OA Tomáše Bati a VOŠE Zlín
Innovation of Promotion at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business Zlin
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá oblastí propagace ve školském zařízení Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín. Jedním z úkolů teoretické části je objasnit současnou situaci panující v českém školství. Rozebrána je i důležitost využití marketingu ve školách, přínos a role marketingové komunikace a komunikačního mixu neziskových organizací, jako prostředků při kontaktu s veřejností …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with area of promotion at educational institution of Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin. One aim of the theoretical part is to clarify current situation in which the Czech educational system is. It analyses the importance of using marketing at schools, the contribution and the role of marketing communication and communication mix of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Černobila, Jan. Inovace propagace na OA Tomáše Bati a VOŠE Zlín. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková