Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile – Bc. Josef Paroulek
Bc. Josef Paroulek
Master's thesis
Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile
Marketing Communication Mix of T-Mobile
Abstract:
Tato práce je věnována marketingovému komunikačnímu mixu společnosti T-Mobile Czech Republic a deskriptivní analýze její vánoční reklamní kampaně „Skokani,“ uveřejněné v zimě 2012. Celá práce je zaměřená na integraci marketingového komunikačního mixu, jehož jednotlivé složky jsou rozepsané v teoretické části práce. Závěrem práce je vyhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně „Skokani“ z pohledu dopadu …moreAbstract:
This Diploma Thesis is devoted to marketing communication mix of the company T-Mobile Czech Republic and its descriptive analyze of Christmas campaign “Skokani” published in winter 2012. The entire thesis is focused on integration of marketing communication mix, which separate parts are described in theoretical part of the thesis. The conclusion of the diploma thesis is evaluation “Skokani” advertisement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ypb77/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň