Bc. Josef Paroulek

Master's thesis

Marketingový komunikační mix společnosti T-Mobile

Marketing Communication Mix of T-Mobile
Abstract:
Tato práce je věnována marketingovému komunikačnímu mixu společnosti T-Mobile Czech Republic a deskriptivní analýze její vánoční reklamní kampaně „Skokani,“ uveřejněné v zimě 2012. Celá práce je zaměřená na integraci marketingového komunikačního mixu, jehož jednotlivé složky jsou rozepsané v teoretické části práce. Závěrem práce je vyhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně „Skokani“ z pohledu dopadu …more
Abstract:
This Diploma Thesis is devoted to marketing communication mix of the company T-Mobile Czech Republic and its descriptive analyze of Christmas campaign “Skokani” published in winter 2012. The entire thesis is focused on integration of marketing communication mix, which separate parts are described in theoretical part of the thesis. The conclusion of the diploma thesis is evaluation “Skokani” advertisement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní