Bc. Lenka Navrátilová

Bakalářská práce

Analýza mediální kampaně neziskové organizace

Non-profit organization media campaign analysis
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na podobu a účinky konkrétní formy komunikace neziskové organizace s veřejností, na mediální kampaň a její specifika. Teoretická část shrnuje základní teorie komunikace, formy komunikace s veřejností a vývoj přístupů k médiím jako k prostředku ovlivňování veřejného mínění. Autorka reflektuje i specifické prostředí neziskového sektoru, společenský význam a možnosti medializace …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the meaning, method and effects of non-profit organization (NPO) communication with public and its analysis. The theoretical part summarizes the main theories of communication and mass communication including media approach evolution as a mean of public opinion influence. Author reflects the specifics of non-profit sector and NPO promoting possibilities including description …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika